domingo, 14 de diciembre de 2008

EXCURSIÓN PESEBRE

Hola chicas!!!! hoy nada de patch, se acerca la navidad y hoy las "nenes" de Terrasa hemos salido con las "nenes" de Rellinars a poner nuestro pesebre navideño el día no parecía muy bueno pero nadie esperaba esto!!! no ha parado de nevar!!! ha sido una mañana estupenda, fría pero no podía ser mejor si tenemos en cuenta que ivamos a colocar nuestro pesebre, aquí podéis ver el grupo de nenes. mirar, que paisaje mas fantástico!!!




Nuestro pesebre sostenible!! son piedras pintadas, guay ehhhh. Una vez puesto el pesebre, cantamos villancicos, no sabéis la suerte que tenemos de tener este maravilloso "parc de Sant LLorenç del munt"tan cerquita de casa. Una maravilla!!!!




6 comentarios:

Unknown dijo...

carme: a part de ser una crack del patchwork veig que domines l´informàtica del tot. Ets una superwomen!!! Et felicito per el pessebre i sàpigues que ets la millor profe de tot el món mundial. Un petó i fins demà. Anna Peiró.

conxita dijo...

Ha estat un matí molt "xulo", l´entorn, com sempre maco, el paisatge inusual i fantàstic, i el més bonic de tot ha estat la vostra companyia. Moltes gràcies a totes. Fins aviat. Conxita

Carme Torras dijo...

nenes, que romantiques que esteu no!!! potser que plori una mica!!! petonets a totes.carme

eugenia dijo...

El pessebre es molt maco.L'entorn es molt maco !!! veig que ho heu passat genial.

Anna dijo...

Hola Carme
Aquests raconets de muntanya que ens feu conèixer són fantàstics! A més a més, ahir tot va sortir rodó: la neu, el paisatge de "postal", el pessebre, la cançó, el talladet calent i sobretot la companyia!!
Moltes gràcies
Un petó
Anna Pérez

Lupe Z Lluch dijo...

Deseo que Navidad te alegre el corazón y que el Año Nuevo te llene de ilusión.
BESITOS NAVIDEÑOS